• 19-01-2026, 20:26:27
    #1
    Hocalarım telefona falan yükleyip boş vakitlerimde kullanabileceğim yabancı dilime faydası olacak bir uygulama arıyorum. Duolingo tarzı var mıdır önerileriniz teşekkür ettim şimdiden. Hayırlı akşamlar.
  • 19-01-2026, 20:28:46
    #2
    https://play.google.com/store/apps/d...orllc.bluebird

    kullan çok memnun kalacaksın ingilizce seviyine şaşıracaksın
  • 19-01-2026, 20:28:46
    #3
    Daha farklı bir öneri sunmak isterim eğer ingilizceniz belli bir seviyeye oturmuşsa A2-B1 temel düzeyde ingilizce bir kitap alın ve okuyun. Bilmediğiniz kelimelerin altını çizip o an araştırın ve öğrenip tekrar okuyun. Sadece kitap değil bu bütün internet için geçerli sadece kaynak araştırarak ingilizcemi geliştirdim.
  • 19-01-2026, 20:35:51
    #4
    öğreneceğin dile maruz kalmadan o dili öğrenmek çok zorlayıcı olacak. dil öğrenmek bence sezgisel ve doğuştan gelen bir yetenek kesinlikle.. Yaşadığın yerde turistlerin bol olduğu bir yer varsa oralarda gez ve turistler ile diyalog kurmaya çalış. İngilizceyi de rusçayı da öyle öğrendim.
  • 19-01-2026, 20:36:33
    #5
    Clause adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha farklı bir öneri sunmak isterim eğer ingilizceniz belli bir seviyeye oturmuşsa A2-B1 temel düzeyde ingilizce bir kitap alın ve okuyun. Bilmediğiniz kelimelerin altını çizip o an araştırın ve öğrenip tekrar okuyun. Sadece kitap değil bu bütün internet için geçerli sadece kaynak araştırarak ingilizcemi geliştirdim.
    ingilizce kitap okumayı bende düşünüyorum hocam ama önce ingilizcemi en azından b1 b2 seviyesine getirmem gerekiyor diye düşünüyorum.
  • 19-01-2026, 23:52:28
    #6
    Min 700 saat harcanması gerekiyor ve bu sadece anlamlı girdi,
    Şimdi günlük 10-20 dk'dan hesaplayarak ne kadar sürdüğünü hesaplayabilirsin.
    Kolay bir şey değil. Çoğu yöntem beyinde nöransal bağ oluşturmuyor. İzlediğiniz bir çok yöntem çalışmayacak.
    Online ders ve turist ile 700 saat etkileşim kuramazsınız. Geriye okumak kalıyor. Okumadan önce de sağlam bi kelime bazlı dinleme gerekiyor.
    250 saat dinle
    450 saat oku
    artık video izleye izleye girdi oluşturabilirsin bundan sonra da
    1500 saate tamamladığın zaman dil sana sıkıcı gelmez ve çok daha rahat girdi toplamaya başlarsın kendi kendine gelişir.
    Ne zaman biter: bitmez.
    Şimdilerde Almancaya başladım günlük minimum 5 saatimi verebiliyorum. Bu motivasyonu yaratabilecek her sistem dili edindirir.
  • 20-01-2026, 19:54:49
    #7
    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Min 700 saat harcanması gerekiyor ve bu sadece anlamlı girdi,
    Şimdi günlük 10-20 dk'dan hesaplayarak ne kadar sürdüğünü hesaplayabilirsin.
    Kolay bir şey değil. Çoğu yöntem beyinde nöransal bağ oluşturmuyor. İzlediğiniz bir çok yöntem çalışmayacak.
    Online ders ve turist ile 700 saat etkileşim kuramazsınız. Geriye okumak kalıyor. Okumadan önce de sağlam bi kelime bazlı dinleme gerekiyor.
    250 saat dinle
    450 saat oku
    artık video izleye izleye girdi oluşturabilirsin bundan sonra da
    1500 saate tamamladığın zaman dil sana sıkıcı gelmez ve çok daha rahat girdi toplamaya başlarsın kendi kendine gelişir.
    Ne zaman biter: bitmez.
    Şimdilerde Almancaya başladım günlük minimum 5 saatimi verebiliyorum. Bu motivasyonu yaratabilecek her sistem dili edindirir.
    https://www.r10.net/bilgi-arsivi/447...-okuyarak.html
    konunuz için detay verebilir misiniz hocam. Uzun uzun okudum şuana kadar karşıma çıkan en mantıklı yöntemlerden. Pm yada profilimdeki wp den ulaşırsanız sevinirim.
  • 24-01-2026, 12:58:07
    #8
    burak_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/bilgi-arsivi/447...-okuyarak.html
    konunuz için detay verebilir misiniz hocam. Uzun uzun okudum şuana kadar karşıma çıkan en mantıklı yöntemlerden. Pm yada profilimdeki wp den ulaşırsanız sevinirim.
    Alt yapı sistemi şuan aktif değil, yeni özelikler vs ekliyorum. Şimdi derme çatma bir sitem var ve 3-5 kişi kullanıyor. Onlar da cevremden insanlar.
    Konuda samimi olarak her şeyi anlattım nasıl bir şey olması gerektiğini anlamış görünüyorsunuz. Ben de sadece motivasyon sistemi ve data var. Gerisi yine siz de bitiyor.