X de yabancı içerik - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
X de yabancı içerik
1
●
32
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
X de yabancı içerik
17-01-2026, 19:36:47
#1
JetiNer
X de amerika için içerik üretmek istersen xe vpn ile mi girmek gerekiyor yoksa normal gidererek paylaşım yapsak etkileşimden etkilenmez mi? Bilgisi olan var mı?
17-01-2026, 20:29:41
#2
AFNaNTiK
Takip+++++
(Konu için teşekkürler hocam...)
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler