• 17-01-2026, 19:36:47
    #1
    X de amerika için içerik üretmek istersen x’e vpn ile mi girmek gerekiyor yoksa normal gidererek paylaşım yapsak etkileşimden etkilenmez mi? Bilgisi olan var mı?
  • 17-01-2026, 20:29:41
    #2
    Takip+++++ (Konu için teşekkürler hocam...)