Sadece esnafların girdiği ihalelerden araba alıp satan var mı ? Borusan, araba comun, ikinciyeni, otonet givi platformlardana alan satan var mı ? Sizce mantıklı mı yapılır mı ? Belirli bir sermaye ile
Değerli hocam, hesaba uyuyorsa, ticareti hızlı çevirebileceğini düşünüyorsan neden olmasın ki? Sektörün biraz içinde olmak lazım sermayeyi patlatmayacak araçları yakalamak lazım sadece
Sanayide sağlam ve namuslu çevreniz varsa sovtajdan falan da al sat yapabilirsiniz, güzel para bırakıyor ilgilenir üzerine düşerseniz. Yok ben uyguna ihaleden alır piyasa esnafına yaptırırım derseniz yaş tahtaya basarsınız.