• 17-01-2026, 01:01:53
    #1
    Sadece esnafların girdiği ihalelerden araba alıp satan var mı ? Borusan, araba comun, ikinciyeni, otonet givi platformlardana alan satan var mı ? Sizce mantıklı mı yapılır mı ? Belirli bir sermaye ile
  • 17-01-2026, 01:15:50
    #2
    YAZILIM 🟢 TASARIM
    Değerli hocam, hesaba uyuyorsa, ticareti hızlı çevirebileceğini düşünüyorsan neden olmasın ki? Sektörün biraz içinde olmak lazım sermayeyi patlatmayacak araçları yakalamak lazım sadece
  • 17-01-2026, 02:59:29
    #3
    Sanayide sağlam ve namuslu çevreniz varsa sovtajdan falan da al sat yapabilirsiniz, güzel para bırakıyor ilgilenir üzerine düşerseniz. Yok ben uyguna ihaleden alır piyasa esnafına yaptırırım derseniz yaş tahtaya basarsınız.
  • 17-01-2026, 07:50:03
    #4
    Denk getirirsen güzel paraya mantıklı