Dün akşam saatlerinde digi**** adlı firma ismini vermeden turk*** adını kullanarak internet tarifemin biteceğini ve yenilemem için daha uygun ve kendi spor vb yayını yapılan programında üyelik teklif etti ben önce kabul ettim sonrasında turk*** arayarak bilgi almak istedim fakat turktelekom herhangi bağlantıları olmadığını söyledi bende hemen geri arayarak iptal ettirdim telefonda otomatik ses kaydetme özelliği açık karşı tarafın ve benim ses kayıtlarım bulunuyor sizce şikayet etmeli miyim?