• 13-01-2026, 21:03:19
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    Yapı kredi bankasından kullanmış olduğum kredi kartımdan 2025 ocak ayında 846 küsür aidat yansıtılmıştı. Şimdi kartı kullanıma kapattım yani kullanmayacağım artık yeni yılın kart aidat ücreti yansır mı bilmiyorum ama bu aidat bedellerini alabilir miyim? Geri alan arkadaşlar var mı? Varsa nasıl bir yol izleniyor?
  • 13-01-2026, 21:05:52
    #2
    Şikayet var sitesine gir hocam orada Şikayet Et bankayı onlar sana dönüyor ama genelde %75 iade ediyorlar.

    Keşke siz kapatmadan bunu yapıp öyle kapatsaydiniz daha iyi olabilirdi.
  • 13-01-2026, 21:06:15
    #3
    Kapattıysan biraz zor alırsın normalde 9 ay kapatmama sözüne veriyorlar geri bazı müşterilere, ben garanti ve ykb'den geri aldım.