Merhaba Arkadaşlar,
Yapı kredi bankasından kullanmış olduğum kredi kartımdan 2025 ocak ayında 846 küsür aidat yansıtılmıştı. Şimdi kartı kullanıma kapattım yani kullanmayacağım artık yeni yılın kart aidat ücreti yansır mı bilmiyorum ama bu aidat bedellerini alabilir miyim? Geri alan arkadaşlar var mı? Varsa nasıl bir yol izleniyor?
Yapı Kredi Aidat Ücretini Alabilen Var Mı?
2
●78