Bu site nasıl olmuş? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu site nasıl olmuş?
5
●
334
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu site nasıl olmuş?
13-01-2026, 20:34:51
#1
Yavuzlar
Düzenlenecek...
13-01-2026, 20:40:49
#2
YuzarifD
Merhabalar,
Güzel bir sistem olmuşa benziyor hangi altyapyı kullandınız acaba merak ettim.
13-01-2026, 20:52:50
#3
Soykaan
Üyeliği durduruldu
Güzel hocam tasarımsal olarak kurumsala yakın creativ bir tasarım yapıp alan adını değiştirirseniz çok daha güzel olur
13-01-2026, 21:01:55
#4
karamazov
gemini yapmış yapay zeka
YuzarifD adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar,
Güzel bir sistem olmuşa benziyor hangi altyapyı kullandınız acaba merak ettim.
13-01-2026, 23:08:58
#5
Yavuzlar
Tamamen yapay zeka kullanıldı site yapılırken.
14-01-2026, 00:43:51
#6
BotMan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba, çok güzel görünüyor. Şık ve hızlı bir tasarım hayırlı olsun.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler