Ödeme altyapısı hakkında
4
●128
- 12-01-2026, 20:27:21ibanınız kurumsal ise gelen paranın vergisi ve faturası dışında sorun olmaz biz kullanıyoruziboto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2026, 20:29:09
- 12-01-2026, 21:15:20şahıs şirketiniz var ise gelen paraya fatura kesebilecekseniz problem olmaziboto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle