• 11-01-2026, 19:25:34
    #1
    Merhabalar, günlük kullanımınızda mouse kaç dpi kullanıyorsunuz? Bilek yorgunluğu yaşıyor musunuz?
  • 11-01-2026, 19:25:55
    #2
    1600 iyidir
  • 11-01-2026, 19:27:05
    #3
    %90 kullanıcı takar kullanır bende öyle ne olduğunu bile bilmem.
  • 11-01-2026, 19:28:16
    #4
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    Değişiyor, oyun oynarken 1200-1600, masaüstü 800 kullanıyorum.
  • 11-01-2026, 19:29:11
    #5
    edex46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %90 kullanıcı takar kullanır bende öyle ne olduğunu bile bilmem.
    Mouse hız ayarı diyebiliriz
  • 11-01-2026, 19:30:27
    #6
    kusadasimedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, günlük kullanımınızda mouse kaç dpi kullanıyorsunuz? Bilek yorgunluğu yaşıyor musunuz?
    8000

    hiç sorun yaşamıyorum.
  • 11-01-2026, 19:32:18
    #7
    sysadmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8000

    hiç sorun yaşamıyorum.
    8000 olsa yetişemezsin 800 dür o
  • 11-01-2026, 19:39:12
    #8
    900 dpi hem oyun hem genel kullanım
  • 11-01-2026, 19:42:57
    #9
    800 Dpi çok konforlu