Ne iş yapabilirim sizce? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ne iş yapabilirim sizce?
4
●
150
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ne iş yapabilirim sizce?
11-01-2026, 18:16:00
#1
Sporky
R10 üzerinde aktif olarak yapabileceğim bir iş fikri düşünüyorum fakat bulamıyorum yardımcı olabilir misiniz ne önerebilirsiniz?
11-01-2026, 18:17:15
#2
invictus
1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
Lisans satabilirsiniz, belirli sağlayıcıları bilmek gerekiyor. Sağlayıcıları araştırıp ucuza alıp taban fiyattan veya daha yüksek bir fiyata satabilirsiniz.
11-01-2026, 18:20:26
#3
Jonezz
Lisans satışı denenebilir.
11-01-2026, 18:21:49
#4
Akın
Play Console & Cloud 🌠
Talep gören fakat kolay tedarik edilemeyen bir ürün veya hizmet satışı yapabilirsiniz.
11-01-2026, 18:24:08
#5
yildizteknoloji
15 yıllık üyeliğim boyunca bu tarz konu açıp da tavsiye sonucu bir iş yapabilen görmedim hiç. Kendi sektörünüzü kendiniz yaratmalısınız
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler