• 10-01-2026, 19:00:42
    #1
    Yeni iPhone a aktarım yapıyorum whatsapp mesajları gelmiyor 2 defa denedim nasıl çözebilirim
  • 10-01-2026, 19:18:51
    #2
    Kurumsal PLUS
    iphoneu sıfırlayın. Kurulum ekranında eski cihazdan aktar kısmına tıklayıp kablo ile androide bağlayın veya iosa taşı uygulamasını indirin android telefona.
    Orada aktarıma devam dediğinizde whatsappı seçeceksiniz.

    İşlem bitince whatsappı açıp numaranı girince mesajlar geliyor.
  • 10-01-2026, 19:40:44
    #3
    furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphoneu sıfırlayın. Kurulum ekranında eski cihazdan aktar kısmına tıklayıp kablo ile androide bağlayın veya iosa taşı uygulamasını indirin android telefona.
    Orada aktarıma devam dediğinizde whatsappı seçeceksiniz.

    İşlem bitince whatsappı açıp numaranı girince mesajlar geliyor.
    Teşekkürler