sarı sitede bu fiyata çok daha iyi sistemler var hocam bilginize ben kesinlikle 25bin vermezdim böyle bi sisteme
edit: ekran kartı için arama kısmına dxdiag yazın komut çalıştır yazar onu tıklayın ordan ekrana gelin ekran kartı çıkar onunda görüntüsünü atan ama şu haliyle bile etmez kesinlikle
sarı sitede bu fiyata çok daha iyi sistemler var hocam bilginize ben kesinlikle 25bin vermezdim böyle bi sisteme
edit: ekran kartı için arama kısmına dxdiag yazın komut çalıştır yazar onu tıklayın ordan ekrana gelin ekran kartı çıkar onunda görüntüsünü atan ama şu haliyle bile etmez kesinlikle