• 08-01-2026, 23:22:10
    #1
    Son güncellemelerden sonra ben vergi geleceğini düşünüyorum. Ya siz ?
  • 08-01-2026, 23:22:50
    #2
  • 08-01-2026, 23:23:13
    #3
    kulağımızın arkası kaldı hocam D
  • 08-01-2026, 23:31:33
    #4
    Seo Hizmetleri
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son güncellemelerden sonra ben vergi geleceğini düşünüyorum. Ya siz ?
    https://youtube.com/shorts/GNwJ78EJ2...pqasHeGn2p1EIc
  • 08-01-2026, 23:32:51
    #5
    altına üstüne sağına soluna her şeye vergi getirebilirler. Abd şirketlerine kallavi vergi indirimleri yaparlar. Ama bizim her şeyimize vergi ve ceza yağdırırlar. Bunlar böyle.
  • 08-01-2026, 23:55:49
    #6
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    Büyük bir kısım, bandrolün bu sebepten geleceğini düşünüyor.
    Son kullanıcıdan vergi almak.
    Bu zamana kadar 'olmaz' dediğimiz her şey oldu maalesef.
    Kendine ev alıyorsun, bir tane daha alıp kiraya verdiğin zaman devlet 'hop hemşerim, nereye' diyor.
    Kendi paramla, yatırım yapmak için aldığım evin hesabını bile devlete veriyorum.
  • 09-01-2026, 00:05:44
    #7
    Vergisiz olur mu hiç
  • 09-01-2026, 00:30:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ne vergisi ya? vergi istemem!

    öyle değil!! sağ cebime koy. ))