• 06-01-2026, 14:53:39
    #1
    Merhaba arkadaşlar.




    Konu : En sevdiğiniz kuruyemiş türü hangisi ? Ne zaman tercih edersiniz ? Lezzet ne kadar önemli yoksa sağlık açısından mi tercih edersiniz ?
  • 06-01-2026, 14:54:53
    #2
    Kaju
  • 06-01-2026, 14:55:09
    #3
    Ben lezzet olarak bakıyorum. Bence en güzeli antep fıstığı ve güzel bir çekirdek
  • 06-01-2026, 14:55:20
    #4
    Kaju
  • 06-01-2026, 14:56:11
    #5
    Sociget - SMM Paket Satış
    Çiğ badem, kaju.
  • 06-01-2026, 14:58:24
    #6
    kuş bo*u türünden fıstık ve kaju birde kaplamalı çıtır leblebi
  • 06-01-2026, 15:01:24
    #7
    kuru üzüm + leblebi
  • 06-01-2026, 15:03:34
    #8
    Kavrulmuş badem ile Antep fıstığı
  • 06-01-2026, 15:03:56
    #9
    Kaju, Badem, Antep, Fındık içi : ATOM