ios ve androdiciler burada mı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ios ve androdiciler burada mı ?
3
●
148
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
ios ve androdiciler burada mı ?
04-01-2026, 13:58:29
#1
HaskaN
arkadaşlar benim bir web sitem var bu web sitem webview olarak ios ve android e uygulaması yapılacak yüklemesini ben yapacğaım bunun sizce fiyatı ne kadardır ?
04-01-2026, 14:04:21
#2
sinancab
Webview bedava.
G.play 25 dolar
Appstore 100 dolar
Test kullanıcısı istersen destek veririm 800 TL
04-01-2026, 14:04:31
#3
CodeMaster_
herhangi bir ai ile yapabilirsin. yüklemeyi biliyorsan bunuda yaparsın.
cursor
kiro ai gibi birşeyler 15 dkda yaparsın
04-01-2026, 14:08:57
#4
HaskaN
bana yardımcı olur musunuz lütfen
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler