• 29-12-2025, 01:25:13
    #1
    forumdan bir arkadaş platin üyelik alacak , kredi kartımı nakite çevirmek istediğimden sanal kart oluşturup kendisine benim kartımdan alım yapacağız ve arkadaş ücreti kadar komisyonlu ibanıma atacak . Bu forum tarafından geçerli olurmu ? yoksa kendi kartından mı yapması gerek sadece
  • 29-12-2025, 01:27:50
    #2
    Teslimat ve İade Şartları

    incelediğimde kendi kartınızdan almalısınız gibi bir ibare göremedim, bence hiç bir sorun olmaz.
  • 29-12-2025, 01:28:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    konu başlığı mükemmel
  • 29-12-2025, 01:29:59
    #4
    Kişisel Rütbe
    Olur tabiki
  • 29-12-2025, 01:30:59
    #5
    Kimin kartından aldığı hiç fark etmez sizin aranızda bir güven sorunu yoksa eğer lakin neden böyle birşey yapsın hesap kartından da çekiyor kredi kartından da.
  • 29-12-2025, 01:32:24
    #6
    sadettinsahiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimin kartından aldığı hiç fark etmez sizin aranızda bir güven sorunu yoksa eğer lakin neden böyle birşey yapsın hesap kartından da çekiyor kredi kartından da.
    Kredi kartımda nakit avans limiti olmadığı için sadece ödeme yapılıyor nakite çeviremiyorum bu yüzden o kişinin istediği üyeliği ben alıyorum oda 1000 Tl kar etmiş oluyor yani her iki tarafına işi görülüyor amaç bu
  • 29-12-2025, 01:42:20
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Konu başlığından r10 davetiye satışı sandım. Yeni nesil gümbür gümbür geliyor. 🙂
  • 29-12-2025, 02:02:02
    #8
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    Merhabalar, forum içerisinde kredi kartı bozumu yasak hocam. Bilginiz olsun. Bu da bir nevi kredi kartı bozumuna giriyor.
    İşin detayını, olur olmazını bilmiyorum.
  • 29-12-2025, 02:08:41
    #9
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olur tabiki
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu başlığından r10 davetiye satışı sandım. Yeni nesil gümbür gümbür geliyor. 🙂
    siz söyleyince farkettim kişisel üyelik gibi gözükmüş başlık, düzenledim. Şimdi boştan yere ceza yemeyelim