R10 Üyelik Satış Hk
10
●488
- 29-12-2025, 01:25:13forumdan bir arkadaş platin üyelik alacak , kredi kartımı nakite çevirmek istediğimden sanal kart oluşturup kendisine benim kartımdan alım yapacağız ve arkadaş ücreti kadar komisyonlu ibanıma atacak . Bu forum tarafından geçerli olurmu ? yoksa kendi kartından mı yapması gerek sadece
- 29-12-2025, 01:27:50Teslimat ve İade Şartları
incelediğimde kendi kartınızdan almalısınız gibi bir ibare göremedim, bence hiç bir sorun olmaz. - 29-12-2025, 01:30:59Kimin kartından aldığı hiç fark etmez sizin aranızda bir güven sorunu yoksa eğer lakin neden böyle birşey yapsın hesap kartından da çekiyor kredi kartından da.
- 29-12-2025, 01:32:24Kredi kartımda nakit avans limiti olmadığı için sadece ödeme yapılıyor nakite çeviremiyorum bu yüzden o kişinin istediği üyeliği ben alıyorum oda 1000 Tl kar etmiş oluyor yani her iki tarafına işi görülüyor amaç busadettinsahiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2025, 02:02:02Merhabalar, forum içerisinde kredi kartı bozumu yasak hocam. Bilginiz olsun. Bu da bir nevi kredi kartı bozumuna giriyor.
İşin detayını, olur olmazını bilmiyorum. - 29-12-2025, 02:08:41Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesiz söyleyince farkettim kişisel üyelik gibi gözükmüş başlık, düzenledim. Şimdi boştan yere ceza yemeyelimtiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
