• 27-12-2025, 21:48:57
    #1
    Merhaba R10
    Bugün yarın çıkarcam deyim bir türlü çıkarmadım sitemde 1-2 özellik daha ekliyorum.
    Nagivasyonda değişiklik yapmak istedim.

    Nagivasyon dynamic island gibi oldu ama tek sorun aşağı kaydırınca saklanması gerekirken sağ tarafa kayıyor ve orada kalıyor.
    Onun dışında her sayfada 'enilemek için çekin' yazısı var ama gitmiyor bir türlü (tüm dosyalar, kodlar incelendi ama böyle yazı yok)
  • 27-12-2025, 21:59:36
    #2
    R10'DA İLK | 81 İL SCRİPT
    Ücretli destek isterseniz pm iletebilirsiniz