yeni logom sizce nasıl - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
yeni logom sizce nasıl
23
●
838
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
yeni logom sizce nasıl
1
2
3
27-12-2025, 10:48:07
#19
deixy
enesdrip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bussines meta bitişik yazılsın metanın rengi mavi zaten o ayırır, birde alttaki yazı fontunu değiştirin şık bir eğik el yazısı mantıklı gibi..
İyi çalışmalar.
fikriniz için teşekkürler hocam not aldım dediğiniz gibide deneyeceğim
27-12-2025, 10:50:58
#20
deixy
kaanilbey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kimse de dememiş bussines değil business diye
yıllardır böyle hocam farkındayım bende yanlış olduğunun
27-12-2025, 12:03:18
#21
Harunn
Güzel olmuş hocam
27-12-2025, 18:26:10
#22
deixy
Harunn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel olmuş hocam
Eyvallah hocam sağolun
27-12-2025, 23:37:02
#23
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
AxIO
Business Meta neden yapmadınız telif mi var?
27-12-2025, 23:38:04
#24
deixy
AxIO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Business Meta neden yapmadınız telif mi var?
evet telif yeme açısından yapmadık hocam
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler