• 27-12-2025, 03:20:59
    #1
    Selamlar R10 ailesi,
    Herkese yeni yılda sağlık, mutluluk ve bol kazanç diliyorum. Umarım 2026 hepimiz için güzel projelerin, bereketli işlerin ve sorunsuz ticaretlerin yılı olur. 🙌
    Ben foruma yeni sayılırım, öğrenciyim ve ufak tefek işler yaparak kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Forumdaki tecrübeli arkadaşlardan bir konuda destek almak istiyorum.
    Sorum şu:
    Gmail hesaplarını SMS doğrulaması olmadan sizler genelde nasıl açıyorsunuz?
    Kullandığınız bir yöntem, servis veya tavsiye edebileceğiniz güvenli bir yol var mı?
    Uzun süre kapanmayan, stabil hesaplar için nelere dikkat etmek gerekiyor?
    Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
    Şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim, herkese bol kazançlar 🙏
  • 27-12-2025, 04:12:28
    #2
    Kimse cevap vermemiş
  • 27-12-2025, 04:15:45
    #3
    SelKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse cevap vermemiş
    Kimse taktiğini paylaşmak istemiyor
  • 27-12-2025, 05:27:20
    #4
    Iphone cihaz üzerinden açıyorlar ancak yöntemi tam nedir bilmiyorum. Eğer sms doğrulaması yapmak istiyorsanız 15₺ gibi bir ücret ile bunu aşabilirsiniz. Ek olarak mobil proxy alarakta bunu sağlayabilirsiniz ancak gmaillerin ömrü fazla olmayacaktır.
  • 27-12-2025, 15:58:13
    #5
    deixy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iphone cihaz üzerinden açıyorlar ancak yöntemi tam nedir bilmiyorum. Eğer sms doğrulaması yapmak istiyorsanız 15₺ gibi bir ücret ile bunu aşabilirsiniz. Ek olarak mobil proxy alarakta bunu sağlayabilirsiniz ancak gmaillerin ömrü fazla olmayacaktır.
    nasıl yapılıyor hocam epki