• 27-12-2025, 02:25:02
    #1
    Açtığı konularla yaptığı yorumlarla farklı bir hava katıyordu foruma. En son 6 aralıkta konu açmış. Nerelerdesin hocam ?@serterefendi;
  • Kabul Edilen Cevap
  • 27-12-2025, 02:30:25
    #2
    Küstürmemişizdir umarım hocamızı istemeyerek.
  • 27-12-2025, 02:31:41
    #3
    EmreNN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küstürmemişizdir umarım hocamızı istemeyerek.
    Kim istemez ki
  • 27-12-2025, 02:45:14
    #4
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Modluk'tan çıkmış mı çıkarılmış mı ? Rozetini göremedim de.
  • 27-12-2025, 02:45:43
    #5
    Lufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modluk'tan çıkmış mı çıkarılmış mı ? Rozetini göremedim de.
    Modluğu gitmiş ama kendi isteği ile mi yoksa yönetimin kararı mı bilmiyorum.
  • 27-12-2025, 02:50:42
    #6
    Selam olsun
  • 27-12-2025, 02:56:42
    #7
    Forumdaki rank'ının gitmesi ile acaba ters mi düştü diye düşünmeden edemiyor insan
  • 27-12-2025, 19:31:10
    #8
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    En iyisi sanırım
    Tez zamanda aramıza döner umarım.
  • 28-12-2025, 00:08:56
    #9
    Selam olsun,

    Çok teşekkür ederim hal hatır sormanızdan dolayı.
    Pek yakında sahnelere geri döneceğim.

    En son açtığım konu üzerine süreçleri biraz hızlandırdığımdan yani Kıbrıs'a yerleşme ve işleri oraya taşıma durumlarıyla ilgili yoğun bir dönemdeyim. Bu süreçte sadece okuyucu olarak gelip okuyorum sizlerin güzel konu ve yanıtlarını.
    Çok pozitiftim ama artık bir süre daha ertelemem lazım diye düşünmeye başladım.
    Demek oluyor ki yine geniş ve rahat vaktim olacak pek yakında.

    Mesela bir işletmenin değeri 100 ise teklifler 20 25 bandını geçmiyor yazabilirim.
    Ölüyü geçtim, fosil bir piyasa söz konusu.
    Biraz daha ertelemeden önce son birkaç tuşa basıp deneyeceğim şeyler var elbette.
    Sonrası istikamet R10 olacak yine.

    Moderatörlük ile ilgili bana da yazanlar oluyor.
    Yönetimdeki arkadaşlar sevdiğim, kıymetli gördüğüm çok güzel insanlardır. Karşılıklı olarak bir sorun, sıkıntı yaşamamız söz konusu bile olmaz.
    Yeri gelmişken iyi tahammül ettiler bana, ben bu kadar yazayım ki durumun yönetimle ilgilisi olmadığı anlaşılsın en azından. Her daim destek, anlayış ve samimiyet gösterdikleri için teşekkür ederim.