• 25-12-2025, 15:23:07
    #1
    Selam arkadaşlar, İPhone 14 Pro Max’in çakmasını almak mantıklı mı, yoksa uzun vadede baş ağrıtacak riskleri mi var?
  • 25-12-2025, 15:24:45
    #2
    SAR değerleri yüksek oluyor, bir de ne gerek var; alırsanız Androidli iphone görünümlü kalitesiz telefon kullanırsınız işte
  • 25-12-2025, 15:24:53
    #3
    Merhaba çakma derken Android mi diyorsunuz?
  • 25-12-2025, 15:25:34
    #4
    almayın hocam orta segment bir telefon alın daha iyi olur. Çakma telefonlar stabil çalışmaz kolay kırılır.
  • 25-12-2025, 15:26:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    İPhone 6s alırdım, yinede çakma iPhone almazdım.
  • 25-12-2025, 15:26:34
    #6
    Çakma almaktansa yurt dışı alsanıza hocam 14 pro max 24-28k arasında 16da 34k civarındaydı sanırım
  • 25-12-2025, 15:27:35
    #7
    Bu tarz cihazların çakması alınmaz SAR değerini araştırın chatgpt'ye sorun en basiti.
  • 25-12-2025, 15:33:28
    #8
    Hocam çakma almanızı önermem daha önce kullandım onun yerine stabil çalışan bir samsun, Xionomi gibi markalardan orta fiyatlı bir telefon daha sağlıklı olur veya bütçenizin el verdiği düzeyde iphone 11 gibi bir telefon da sağlıklı olur diye düşünüyorum.
  • 25-12-2025, 15:34:08
    #9
    yahu 23 bin tlye yurtdışı alırsın ne çakması gereksiz yere sağlığını riske atma