Sizce Affter effect tasarımım kötümü - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Affter effect tasarımım kötümü
3
●
114
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce Affter effect tasarımım kötümü
17-12-2025, 16:48:25
#1
osmannnnn
Güzel bir tasarmı yapmam gerek akşama kadar sizce tasarımım kötümü dostlar yorumlarınızı bekliyorum
17-12-2025, 16:58:20
#2
Mordekai
güzel olmuş hocam. yalnız arkaplan biraz sade geldi. oraya da süslerin daha soft göründüğü, opacity'nin düşük olduğu süsler eklenebilir. elinize sağlık
17-12-2025, 16:58:30
#3
wenja
Hocam pek hoş olmamış. Nerede kullanmayı düşünüyorsunuz?
17-12-2025, 16:58:59
#4
MUSTAFAGCN
💎 Brand & UI Designer
Öndekine blur ekleyin hocam %100.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler