• 14-12-2025, 13:38:21
    #1
    merhaba arkadaşlar bugün getirfinans'a referansla üye olan arkadaşlar var mı? kodumla kayıt olanlara ve bana ne hikmetse yatmadı.
    bu durum başına gelen var mı acaba?
  • 14-12-2025, 14:01:01
    #2
    bu yüzden olabilir
  • 14-12-2025, 14:01:42
    #3
    ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu yüzden olabilir
    olabilir hocam da insan uyarı koyar oraya
  • 14-12-2025, 14:07:29
    #4
    Merhaba hocam, başka bir üye de benim referansımla kayıt oldu ama bize de yatmadı.
  • 14-12-2025, 14:10:03
    #5
    AnonimTayfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam, başka bir üye de benim referansımla kayıt oldu ama bize de yatmadı.
    sanırım kota doldu hocam
  • 14-12-2025, 14:17:18
    #6
    greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım kota doldu hocam
    Dediğiniz gibi, en azından bir uyarı ibaresi gelse ya da kampanyayı oradan kaldırsalar, kotanın dolup dolmadığını anlarız hocam.
  • 14-12-2025, 14:22:17
    #7
    AnonimTayfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz gibi, en azından bir uyarı ibaresi gelse ya da kampanyayı oradan kaldırsalar, kotanın dolup dolmadığını anlarız hocam.
    bana bazıları geldi şu an hocam ama bazıları gelmedi mesela bir arkadaş kuryeyle kayıt oldu diye saymamışlar