Bana ait ilk çalışma diyebilirim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bana ait ilk çalışma diyebilirim
2
●
208
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bana ait ilk çalışma diyebilirim
12-12-2025, 23:00:37
#1
MaXeM
kadence temasını kullanarak yapıyorum değerli yorumlarınızı bekliyorum
ozluceelektrik.com
12-12-2025, 23:09:31
#2
softmush
özgün olmuş yapayzeka kopyalarına benzememiş eline sağlık hocam
12-12-2025, 23:10:45
#3
İbrahimH
Elinize sağlık renk uyumu arttırılabilir ama güzel olmuş.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler