• 10-12-2025, 12:27:54
    #1
    20 yaşındayım free lance işler yapan biriyim günümün 4 saatini işlerime 4 saatimi de after effect öğrenmeye ayırsam after effect öğrenmeye değermi
  • 10-12-2025, 12:35:15
    #2
    Canın isityorsa öğren istemiyorsa öğrenme seni tutan yok. Ha piyasada iş bulabilir miyim filan diye soruyorsan piyasada iş bulmak teknolojiden geçmez. Yaptığın şeyi iyi yapmaktan geçer. Çok iyi after effect yapıyorsan mutlaka iş bulursun. Kötü yapıyorsan bulamazsın. Bunun after effectle yada başka birşeyle alakası yok.
  • 10-12-2025, 12:36:49
    #3
    aslında iyi yapmakla alakalı da değil müşterilerime paketler halinde video animasyonları satabilirmiyim sizce