• 08-12-2025, 13:32:43
    #1
    Yaşım 19 Askerlik için işlemlerinizi 30/12/2025 Tarihine kadar yapınız şeklinde mesaj geldi. Ertelemek istiyorum yeni evlendim en az bir 3 yıl ertelemek benim için iyi olur.

    Erteleme işlemleri nasıl yapılıyor?
    Erteleme İşlemleri E-Devletten yapılır mı?
    Bedeli Askerlikte Taksit Uygulanıyor mu?
  • 08-12-2025, 13:34:29
    #2
    Ne kadar çok ertelersen emin ol o kadar zor olacak. Bir an önce bedelli yap gel. Önünde askerlik varken evlenmek de ayrı bir cesaret mi desem bilemedim. Bedellide taksit felan yok kredi çekip peşin ödeyebilirsin paran yoksa.
  • 08-12-2025, 13:35:16
    #3
    f4tihpala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşım 19 Askerlik için işlemlerinizi 30/12/2025 Tarihine kadar yapınız şeklinde mesaj geldi. Ertelemek istiyorum yeni evlendim en az bir 3 yıl ertelemek benim için iyi olur.

    Erteleme işlemleri nasıl yapılıyor?
    Erteleme İşlemleri E-Devletten yapılır mı?
    Bedeli Askerlikte Taksit Uygulanıyor mu?
    Ayın 30 una kadar herhangibir üniversiteye yerleşip ordan tecil yaptırmanız gerekli aksi taktirde erteleyemezsiniz bizzat kendim uğraştım 7 gün arayla yoklamaya düştükten sonra kazandım üniversiteyi yapmadılar tecil hala gitmedim çevirmelerde sadece bir kağıt imzalıyorsunuz şubeye gideceğim diye o kadar başka bişey yok birde yıllık ceza gelir vergi cezası olarak 2024 yılından gelen bana ceza 22 bin TL di 1 yıllık gitmediğim için şuan 8.senemdeyim hala gitmedim
  • 08-12-2025, 13:39:31
    #4
    UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar çok ertelersen emin ol o kadar zor olacak. Bir an önce bedelli yap gel. Önünde askerlik varken evlenmek de ayrı bir cesaret mi desem bilemedim. Bedellide taksit felan yok kredi çekip peşin ödeyebilirsin paran yoksa.
    3 Yıl ertelemek benim için iyi olur çünkü diğer yaşıtlarıma göre vücut kitlem biraz daha zayıf ama hesapladım bu şartlarda askere alıyorlarmış.

    cReens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayın 30 una kadar herhangibir üniversiteye yerleşip ordan tecil yaptırmanız gerekli aksi taktirde erteleyemezsiniz bizzat kendim uğraştım 7 gün arayla yoklamaya düştükten sonra kazandım üniversiteyi yapmadılar tecil hala gitmedim çevirmelerde sadece bir kağıt imzalıyorsunuz şubeye gideceğim diye o kadar başka bişey yok birde yıllık ceza gelir vergi cezası olarak 2024 yılından gelen bana ceza 22 bin TL di 1 yıllık gitmediğim için şuan 8.senemdeyim hala gitmedim
    Erteleme işlemleri için üniverste sınavına girmem gerekiyor du demi herangi bir sınava girmedim. Ayın 30 una kadar askerlik yerinde işlem yapmazsam 1 Ocak'ta asker kaçağı görünürsem. Cezayı ödemeye okeyim ama zorla götürme hakları varmı
  • 08-12-2025, 13:43:08
    #5
    f4tihpala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Yıl ertelemek benim için iyi olur çünkü diğer yaşıtlarıma göre vücut kitlem biraz daha zayıf ama hesapladım bu şartlarda askere alıyorlarmış.



    Erteleme işlemleri için üniverste sınavına girmem gerekiyor du demi herangi bir sınava girmedim. Ayın 30 una kadar askerlik yerinde işlem yapmazsam 1 Ocak'ta asker kaçağı görünürsem. Cezayı ödemeye okeyim ama zorla götürme hakları varmı
    Zorla götürmezler karakola gidersin ceza yersin her yakalandığında da katlanıyor ona dikkat et ama sen yine de bir askeri şubeye git 1 sene uzatmayı dene bilgi al seneye de uni sınavına girer 2 senelik uniye gidersin


    1) şubeye gitmen lazım
    3)nakit ücret
  • 08-12-2025, 13:44:17
    #6
    f4tihpala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Yıl ertelemek benim için iyi olur çünkü diğer yaşıtlarıma göre vücut kitlem biraz daha zayıf ama hesapladım bu şartlarda askere alıyorlarmış.



    Erteleme işlemleri için üniverste sınavına girmem gerekiyor du demi herangi bir sınava girmedim. Ayın 30 una kadar askerlik yerinde işlem yapmazsam 1 Ocak'ta asker kaçağı görünürsem. Cezayı ödemeye okeyim ama zorla götürme hakları varmı
    hocam şuanki döneemde zorla götürme olayı yok diyee biliyorum
  • 08-12-2025, 13:44:24
    #7
    f4tihpala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Yıl ertelemek benim için iyi olur çünkü diğer yaşıtlarıma göre vücut kitlem biraz daha zayıf ama hesapladım bu şartlarda askere alıyorlarmış.



    Erteleme işlemleri için üniverste sınavına girmem gerekiyor du demi herangi bir sınava girmedim. Ayın 30 una kadar askerlik yerinde işlem yapmazsam 1 Ocak'ta asker kaçağı görünürsem. Cezayı ödemeye okeyim ama zorla götürme hakları varmı
    Zorla götürme kesinlikle yok gidip muayne olmadığın sürece hocam en fazla çevirmeye girdiğinde ötüyorsun sana kağıt imzalatıyorlar tebliğ yapıldı 15 gün içinde gitmem gerektiğini biliyorum diye o kadar onunda fotoğrafını çekiyorsun birda 15 gün boyucna çevirmeye girince onun fotosunu göstermen yeterli direk geçirtiyo 15 gün geçtikten sonra tekrar girersen gene imza atıyorsun yaklaşık 85-90 tane tebligatım vardır
  • 08-12-2025, 13:45:07
    #8
    cReens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zorla götürme kesinlikle yok gidip muayne olmadığın sürece hocam en fazla çevirmeye girdiğinde ötüyorsun sana kağıt imzalatıyorlar tebliğ yapıldı 15 gün içinde gitmem gerektiğini biliyorum diye o kadar onunda fotoğrafını çekiyorsun birda 15 gün boyucna çevirmeye girince onun fotosunu göstermen yeterli direk geçirtiyo 15 gün geçtikten sonra tekrar girersen gene imza atıyorsun yaklaşık 85-90 tane tebligatım vardır
    cezası ne kadar oldu hocam merak ettim
  • 08-12-2025, 13:46:51
    #9
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cezası ne kadar oldu hocam merak ettim
    günlük 75 tl şuan