Yaşım 19 Askerlik için işlemlerinizi 30/12/2025 Tarihine kadar yapınız şeklinde mesaj geldi. Ertelemek istiyorum yeni evlendim en az bir 3 yıl ertelemek benim için iyi olur.
Erteleme işlemleri nasıl yapılıyor?
Erteleme İşlemleri E-Devletten yapılır mı?
Bedeli Askerlikte Taksit Uygulanıyor mu?
Askerliği ertelemek hakkında bilgi
9
●252
- 08-12-2025, 13:34:29Ne kadar çok ertelersen emin ol o kadar zor olacak. Bir an önce bedelli yap gel. Önünde askerlik varken evlenmek de ayrı bir cesaret mi desem bilemedim. Bedellide taksit felan yok kredi çekip peşin ödeyebilirsin paran yoksa.
- 08-12-2025, 13:35:16Ayın 30 una kadar herhangibir üniversiteye yerleşip ordan tecil yaptırmanız gerekli aksi taktirde erteleyemezsiniz bizzat kendim uğraştım 7 gün arayla yoklamaya düştükten sonra kazandım üniversiteyi yapmadılar tecil hala gitmedim çevirmelerde sadece bir kağıt imzalıyorsunuz şubeye gideceğim diye o kadar başka bişey yok birde yıllık ceza gelir vergi cezası olarak 2024 yılından gelen bana ceza 22 bin TL di 1 yıllık gitmediğim için şuan 8.senemdeyim hala gitmedimf4tihpala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2025, 13:39:313 Yıl ertelemek benim için iyi olur çünkü diğer yaşıtlarıma göre vücut kitlem biraz daha zayıf ama hesapladım bu şartlarda askere alıyorlarmış.UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Erteleme işlemleri için üniverste sınavına girmem gerekiyor du demi herangi bir sınava girmedim. Ayın 30 una kadar askerlik yerinde işlem yapmazsam 1 Ocak'ta asker kaçağı görünürsem. Cezayı ödemeye okeyim ama zorla götürme hakları varmıcReens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-12-2025, 13:43:08Zorla götürmezler karakola gidersin ceza yersin her yakalandığında da katlanıyor ona dikkat et ama sen yine de bir askeri şubeye git 1 sene uzatmayı dene bilgi al seneye de uni sınavına girer 2 senelik uniye gidersinf4tihpala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1) şubeye gitmen lazım
3)nakit ücret - 08-12-2025, 13:44:17hocam şuanki döneemde zorla götürme olayı yok diyee biliyorumf4tihpala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2025, 13:44:24Zorla götürme kesinlikle yok gidip muayne olmadığın sürece hocam en fazla çevirmeye girdiğinde ötüyorsun sana kağıt imzalatıyorlar tebliğ yapıldı 15 gün içinde gitmem gerektiğini biliyorum diye o kadar onunda fotoğrafını çekiyorsun birda 15 gün boyucna çevirmeye girince onun fotosunu göstermen yeterli direk geçirtiyo 15 gün geçtikten sonra tekrar girersen gene imza atıyorsun yaklaşık 85-90 tane tebligatım vardırf4tihpala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2025, 13:45:07cezası ne kadar oldu hocam merak ettimcReens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle