kombici varmı aranızda
6
●158
- 06-12-2025, 13:21:12hangi marka alırsanız alın yoğuşmalı olmasına dikkat edin bosch Condens 2500 W kullanıyoruz 5 yıl oldu çok memnunuz tavsiye ederim
- 06-12-2025, 13:26:30kombinin fanı bozuk böğüre böğüre çalışıyor. onun harici sorunu yok daha doğrusu 15binlik parça parça parça değiştirdik geçen kış. sıfır alsak daha iyyidi. ancak o zaman yapan son tamirci buna bakım bile yatırma gidebildiği kadar gitsin sonra yenisini al dedi. bocsh marka 2009 yılında takılmış ama sıfır mıydı değil mi bilen yok.
yani kısaca kombi maşallah iyi çalışıyor ama fanı çok ses çıkarıyor. sesden rahatsız değiliz. ancak bu sesden başka sıkıntı çıkarır mı kombi evin içinde içeri gaz maz gider mi vs bilgisi olan cevaplarsa seviniriz.
