• 01-12-2025, 19:31:29
    #1
    dostlar dışardan free lance iş yapan 19 yaşında bir kardeşinizim şirketim yok ibanıma 40 30 10 40 10 şeklinde para yattı birisi gidip beni şikayet etmiş müşterilerden sizce sorun olacakmı ne yapmalıyıım çok korkuyom
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 BeÄŸeni
      izaha davet gelir, ki zaten şuana kadar gelmediyse panik yapmana gerek yok. Gelirse o zaman 1 ay içinde gerekli mercilere ulaşıp izahını yapabilirsin.
  • 01-12-2025, 19:32:55
    #2
    Başın belada dostum.
  • 01-12-2025, 19:34:21
    #3
    ne olabilir ve ne yapmam lazım
  • 01-12-2025, 19:36:21
    #4
    40 bin mi bu sayılar normal 40 tl mi
  • 01-12-2025, 19:36:32
    #5
    kral en fazla vergı cezası yersın ya ben senelerdır yapıyorum patlamadık daha hayırlısı
  • 01-12-2025, 19:36:51
    #6
    40 bin
  • 01-12-2025, 19:37:00
    #7
    Ceza gelir onu ödetirler , sonrasında şahıs şirketi kurarsın ama Karşı taraf dava vs açarsa mevzu uzar , Faturasız iş olduğu için şikayetçi taraf biraz acımasız olabilir.
  • 01-12-2025, 19:37:21
    #8
    bana baskın atacaklar böyle giderse gencliğim bitti artık
  • 01-12-2025, 19:37:33
    #9
    ⭐#1 SMM Panel⭐
    3,5 birşey degil nadiren gelen rutin ödemelerdir bunlar.
    "Bir şey olmaz. Gelen paraları ve neden geldiğini kayıt altına aldıysan vergi cezası yemezsin.
    İnsanları dolandırma gibi bir durum olsa bile ceza almazsın; sadece mahkemeye gider, dosya açılır.
    Orada da geri ödeme yaparak dosyayı kapatabilirsin."