İlk sitemde AdSense’den pazartesi onay almıştım. Hafta sonu ne red ne de onay aldım. İkinci sitem iki hafta sonra salı günü red aldı. Tekrar başvurdum, 26 Kasım 2025’ten beri 4 gün oldu ve hâlâ bir yanıt gelmedi.

Uzun lafın kısası: Hafta sonu AdSense onay/red geliyor mu? Size hiç hafta sonu yanıt geldi mi?