. İsmine de Ticaret deniliyor :P Hoş geldin.
Ne işe yarıyo bura
29
●1.770
- 30-11-2025, 00:24:22hocam cok işlevi var paraya mı ıhtyacın oldu konulara gırıp bakıyosun en usttekıler herzaman en zengındır abı dıyosun yurtta kalıyorum bu ay odemesını yapamadım durumum sıkısık 100 tl atarmısın dıyosun sana para atıyolar
- 30-11-2025, 00:32:20