Dün bir kaç cihaz sormamdan sonra en son bu cihazı aldım. Sizce nasıl. Biraz pahalli oldu ama uzun yillar sorunsuz getirir mi beni. Son limitime kadar zorladım
Hayırlı olsun hocam güle güle kullanın keşke bir gamegaraj'ın ürünlerine de göz atsaydınız fiyat performans oluyordu genelde. Tabi bu fiyat bandında var mı bilmiyorum
İptal etmelisin. Ekran kartı 45w ve tek fanlı model. Çokça ısınır, ekran kartından tam verim alamazsın. Normalde forumda destek vermiyorum ama bütçeni belirtirsen model seçmende yardımcı olayım.