• 26-11-2025, 16:58:11
    #1
    Aşağıdaki makina alınır mı? Ne önerirsiniz? yorum paylaşabilir misiniz rica etsem.

    https://www.hepsiburada.com/asus-viv...-HBC00007H1GP3
  • 26-11-2025, 17:00:03
    #2
    Bir ajanstan fazlası
    Piyasaya daha çok hakim olanlar elbet vardır ama fiyatı bana bi tık pahalı geldi
  • 26-11-2025, 17:01:17
    #3
    Özelliklerine göre fiyatı 10k şişirilmiş bence, daha ucuza şu birçok anlamda daha iyi
    https://www.hepsiburada.com/msi-thin...-HBC00008QM2JK
  • 26-11-2025, 17:01:48
    #4
    hocam bugün arkadaşa sarı siteden 4050li laptopu 22 bine çözdük ikinci el temiz. bence bu paralar çok yani 2050 için. siz bilirsiniz tabi ama...
  • 26-11-2025, 17:04:12
    #5
    Oyun odaklı düşünüyorsanız laptop almayın. Laptop almam gerek farklı işlerimde var ama oyunda oynayacağım diyorsanız en azından monster alın derim. Ayrıca attığınız ürün pahalı
  • 26-11-2025, 17:14:54
    #6
    17 inç ekran almka istiyoruz almışken bi tık büyük olsun diyoruz ama fiyat pahalalı haklısınız değer mi 17 inç için bu para bilemedim gerçekten bende. Asus kalite olarak nasıl onuda bilmişyorum.
  • 26-11-2025, 17:27:21
    #7
    Hocam ben geçen hafta Lenovo loq aldım 33 bin TL'ye 6Gb rtx4050 24 GB ram
  • 26-11-2025, 19:58:41
    #8
    Link atabilir misin hocam


    zagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben geçen hafta Lenovo loq aldım 33 bin TL'ye 6Gb rtx4050 24 GB ram