• 24-11-2025, 09:24:46
    #1
    Saat şu an 09.24.

    Uyanmaya yeni mi başlıyorsunuz mu yoksa daha mı erken kalkıyorsunuz?

    Bu saatte uyanık olma sebebiniz ne, iş mi güç mü, alışkanlık mı, yoksa uyku kaçtı mı?
  • 24-11-2025, 09:25:44
    #2
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    05.55 ayaktayız iş güç
  • 24-11-2025, 09:25:59
    #3
    7:00'de uyanıyorum, bu saatte de işte oluyorum, çalışan çoğu arkadaş da benim gibi işe gitmek için erken uyanıyordur
  • 24-11-2025, 09:28:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Erken kalkan yol alır
  • 24-11-2025, 09:28:52
    #5
    Ülkenin büyük çoğunluğu ya okula gittiği için ya da çalıştığı için daha erken saatte uyanıyor
  • 24-11-2025, 09:32:15
    #6
    işe geldik para lazım
  • 24-11-2025, 09:38:40
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Uyuyamıyorum iyi forumlar
  • 24-11-2025, 09:49:10
    #8
    Seo Hizmetleri
    daha erken saatlerde uyanıyoruz alışkanlık haline getirmeye calisiyoruz
  • 24-11-2025, 09:58:21
    #9
    Merhaba. Erken yatıp erken kalkmaya alıştık bir kere.