• 22-11-2025, 19:45:21
    #10
    22 yaşındayım hayatım boyunca hiç borcum olmadı,borcu hiç sevmem,kredi kartına 6 k borcum var onu da zaten maaştan maaşa ödüyorum
  • 22-11-2025, 21:04:38
    #11
    -300.000
    inşallah biran önce kapatırım.
  • 22-11-2025, 21:12:41
    #12
    https://www.r10.net/off-topic/458902...-kapattim.html

    Konuyu 17 ekimde açmışım. Ama şimdi yine borcum var kasım indirimlerini kaçıramazdım.
  • 23-11-2025, 12:52:15
    #13
    Yazılım Uzmanı
    Bittiği gibi yenisi ekleniyor