• 21-11-2025, 20:31:40
    #1
    Arkadaşlar 2010 yılında tr bıraktım hesabım vardı şimdi nolmuştur dururmu
  • 21-11-2025, 20:32:14
    #2
    hesabını hatırlıyorsan yine iyi
  • 21-11-2025, 20:34:00
    #3
    CH 2 depo arkasında rahmetli atınla beraber seni bekliyordur
  • 21-11-2025, 20:46:54
    #4
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CH 2 depo arkasında rahmetli atınla beraber seni bekliyordur
    Hesap İsmi falan giriyorum hiç hesap yok sıfırdan açıyor knk nie server birleştirme vs olayları oldu Benim hata verio
  • 21-11-2025, 22:02:16
    #5
    Forumdan biri hesap araıyordu. Beni,mde vardı denedim duruyormuş arkadaşa hediye ettiydim.
  • 22-11-2025, 01:14:13
    #6
    gsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdan biri hesap araıyordu. Beni,mde vardı denedim duruyormuş arkadaşa hediye ettiydim.
    Ben ıd şifre giriom ozaman 9server pitayada oynuyordum şimdi hesap yok serverler birleşti fln hesap aktarımını yapmak lazım