• 17-11-2025, 19:10:19
    #1


    excelde yatay yaptıgmda böyle gorukuyor bunu html css kodları ile nasıl yapabilirim tabloda
  • 17-11-2025, 19:12:44
    #2
    <!doctype html>
    <html>
    <head>
    <meta charset="utf-8">
    <style>
    .vertical {
    writing-mode: vertical-rl; /* vertical-rl veya vertical-lr */
    text-orientation: upright; /* harfler dik durur (Latin harfler için) */
    font-size: 20px;
    border: 1px solid #ccc;
    padding: 8px;
    width: 2.5em; /* genişlik metin yoğunluğuna göre ayarlanır */
    }
    </style>
    </head>
    <body>
    <div class="vertical">Merhaba Dünya</div>
    </body>
    </html>
  • 17-11-2025, 19:15:15
    #3
    onurCC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <!doctype html>
    <html>
    <head>
    <meta charset="utf-8">
    <style>
    .vertical {
    writing-mode: vertical-rl; /* vertical-rl veya vertical-lr */
    text-orientation: upright; /* harfler dik durur (Latin harfler için) */
    font-size: 20px;
    border: 1px solid #ccc;
    padding: 8px;
    width: 2.5em; /* genişlik metin yoğunluğuna göre ayarlanır */
    }
    </style>
    </head>
    <body>
    <div class="vertical">Merhaba Dünya</div>
    </body>
    </html>
    tam terisini yazıyor ama
  • 17-11-2025, 19:16:03
    #4
    bu tabloları veya ıstedıgım tabloları onlıne olsuturacağşm bir yer varmı peki
  • 17-11-2025, 19:16:07
    #5
    sheeflamarck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam terisini yazıyor ama
    Düzenledim mesajı.
  • 17-11-2025, 19:16:38
    #6
    R10'DA İLK | 81 İL SCRİPT
    <style>.my-table {
        border-collapse: collapse;
        width: 200px;
        height: 400px; /* Hücre yüksekliği */
    }
    
    .my-table td {
        border: 1px solid #000;
        width: 50px;
        text-align: center;
        vertical-align: middle;
        position: relative;
    }
    
    .vertical-text {
        writing-mode: vertical-rl; 
        transform: rotate(180deg); 
        font-weight: bold;
    }
    </style>
    <table class="my-table">
        <tr>
            <td class="vertical-text">DEPO SORUMLUSU</td>
        </tr>
    </table>
  • 17-11-2025, 19:17:03
    #7
    çizerek oluşturabileceğim bir araç varmıdır hocalarım
  • 17-11-2025, 19:18:22
    #8
    R10'DA İLK | 81 İL SCRİPT
    sheeflamarck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çizerek oluşturabileceğim bir araç varmıdır hocalarım
    Çizip bana atın hocam, bir şablon çıkartayım
  • 17-11-2025, 19:19:05
    #9
    Omurcn53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çizip bana atın hocam, bir şablon çıkartayım

    ben çizerim excelde sorun yokta öğrenmek istiyorum ondan dolayı dedim nasıl yapabilirim kendim