• 17-11-2025, 10:18:13
    #1
    Merhaba,

    Evime, sokağı görecek şekilde güvenlik kamerası taktırmak istiyorum. Kullandığınız ya da önerebileceğiniz güvenlik kamerası var mıdır? Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.

    İyi forumlar.
  • 17-11-2025, 10:19:51
    #2
    RMA
    Hiçlik Âleminin Yolcusu…
    İnceleyin 👇
  • 17-11-2025, 10:20:12
    #3
    xiaomi c300 hocam fiyat performans ürünü gece görüş özelliği var 360 derece
  • 17-11-2025, 10:20:24
    #4
    Unv yada hikvision öneririm
  • 17-11-2025, 10:24:29
    #5
    TP Link Tapo serisi öneririm. İP kamera, 360 derece uzaktan kontrol edebiliyorsunuz. Bulut sistemi kayıt, hareket algılama bildirim gönderme, hareket algıladığında alarm veya sesli uyarı gibi özellikler, sesli kayıt ve anlık sesli dinleme, uzaktan izlerken aynı zamanda sesli konuşma da yapabiliyorsunuz. Çok güzel özellikleri ve fiyatına göre iyi. Ben evime 3 tane aldım uzun süredir kullanıyorum memnunum
  • 17-11-2025, 10:26:58
    #6
    http://yukselkirtasiye.com.tr/katego...lar&seviye=ara

    tüm ürünlerde faturalı garantili yardımcı olurum
  • 17-11-2025, 10:48:27
    #7
    GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TP Link Tapo serisi öneririm. İP kamera, 360 derece uzaktan kontrol edebiliyorsunuz. Bulut sistemi kayıt, hareket algılama bildirim gönderme, hareket algıladığında alarm veya sesli uyarı gibi özellikler, sesli kayıt ve anlık sesli dinleme, uzaktan izlerken aynı zamanda sesli konuşma da yapabiliyorsunuz. Çok güzel özellikleri ve fiyatına göre iyi. Ben evime 3 tane aldım uzun süredir kullanıyorum memnunum
    Hocam link atar mısınız tşkler
  • 17-11-2025, 10:54:05
    #8
    yarcanhack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam link atar mısınız tşkler
    https://www.idefix.com/tp-link-tapo-...kakce&v=1.26.5 en uygun burada şuanda
  • 17-11-2025, 11:01:09
    #9
    Mağazamda Tiandy marka kullanıyorum ve çok memnunum gece gündüz plaka vs. görünebiliyor. Modellerini tam bilmiyorum o zaman tesisat yaptırdığım elektrikçi önermişti. IP olarak onu kullanıyorum.