Dostlar ben başardım ! (Sanırım)
45
●2.882
- 16-11-2025, 14:49:29Hayırlı ve uğurlu olsun. Hep daha büyük hedefler koyun; inşallah bir gün 1M plaketini almak için konu açtığınızı da görürüz. Ben de ilk 30k aboneye ulaştığımda gerçekten çok mutlu olmuştum. Kanal ile ilgilenmeyi kesinlikle bırakmayın. Benim de YouTube üzerinde yapmak istediğim bazı şeyler vardı, fakat ailemin hevesimi kırması, kanalın büyük kazancının olmaması yüzünden kanalımı forumda da üyeliği bulunan @AdemEkinci; abime satmıştım. Sonrasında biraz pişman oldum ama ileride tekrar başlamayı düşünüyorum. 😁💗
- 16-11-2025, 14:50:12tebrikler hocam. insallah gerisi diger plaketlere
- 16-11-2025, 14:50:26Böyle bir şey küçümsenir mi ya 100 bin kişi dile kolay. Tebrik ederim hocam nice 100 binlere.izzetr1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle