• 13-11-2025, 18:54:43
    #1
    selamlar https://bettertech.web.tr/sms/home.php demo bu şekilde sizce nasıl gözüküyor ?
  • 13-11-2025, 18:58:28
    #2
    Ellerinize sağlık hocam ben çok beğendim ama emoji yerine icon kullanmak daha iyi olabilir
  • 13-11-2025, 19:02:02
    #3
    Güzel olmuş hocam.
  • 13-11-2025, 19:07:38
    #4
    ellerinize sağlık hocam
  • 13-11-2025, 19:11:19
    #5
    Üyelik istediğinden dolayı bakmadım ama mutlaka kişinin sürekli kullandığı servisi sol tarafta favorilerde gösterin