ücretsiz sms scripti geliştiriyorum sizce nasıl? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ücretsiz sms scripti geliştiriyorum sizce nasıl?
4
●
148
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
ücretsiz sms scripti geliştiriyorum sizce nasıl?
13-11-2025, 18:54:43
#1
deffydark
selamlar
https://bettertech.web.tr/sms/home.php
demo bu şekilde sizce nasıl gözüküyor ?
13-11-2025, 18:58:28
#2
ardabasar
Ellerinize sağlık hocam ben çok beğendim ama emoji yerine icon kullanmak daha iyi olabilir
13-11-2025, 19:02:02
#3
acupato
Güzel olmuş hocam.
13-11-2025, 19:07:38
#4
qazz1905
ellerinize sağlık hocam
13-11-2025, 19:11:19
#5
By_ReFLeX
Üyelik istediğinden dolayı bakmadım ama mutlaka kişinin sürekli kullandığı servisi sol tarafta favorilerde gösterin
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler