
Arkadaşlar durum bu şekilde. Cihaz Türkiye cihazı bir anda imei numarası ve şebekesi gitti
internetten araştırdığım kadarıyla şu bağlantıdan ROM yazılımını indirdim cihazı indirme moduna alıp odin3 programı ile ROM yazılımını yükledim
kurulum tamamlandıktan sonra ilk kurulumunu yapıp cihazı açtım "imei or meid is empty" şeklinde bir uyarı geliyor
bu sorunu nasıl çözebilirim bilgisi olan var mıdır