• 12-11-2025, 19:10:08
    #10
    Benimde merak ettiğim düşünmek için süreleri vardı. O an. Azda olsa. Hepsi neler olacağının az çok farkındaydı biraz sonra. Acaba neler düşündüler. Belki birbirleri ile konuştular son kez. Belki birini son kez aklından geçirdiler. Çok acı be.
  • 12-11-2025, 19:14:42
    #11
    arap değil Türk evladı oldukları için sanırım.

    Acımız büyük ama milli yas değil garip geliyor elin bilmem kimi ölünce verilen yas kendi milletinin evlatlarına yok
  • 12-11-2025, 19:18:58
    #12
    önemli olan FİLİSTİN
  • 12-11-2025, 19:31:24
    #13
    Anayasada açık bir hüküm yok ancak 2893 sayılı Türk Bayrağı Kanunu’nun 3. maddesi şunu söylüyor:
    “Yas alameti olmak üzere Bayrağın yarıya çekileceği diğer hâller ve zamanı Cumhurbaşkanlığınca ilan edilir.”
    Yani yetki tamamen Cumhurbaşkanlığı’nda.

    Bu durumda şu çok net: Hükümet, bu kadar ağır bir kaybı “yas tutulacak kadar önemli” görmemeyi tercih etti.
    Lidere ve ailesine yönelik en küçük sözde dahi interneti kısan, sosyal medyayı baskılayan siyasi irade; onlarca askerin şehit olduğu bir olayda milli yas ilan etmeyerek, kendi önceliklerini de açıkça göstermiş oldu.
  • 12-11-2025, 19:34:26
    #14
    Hala alışmadınız mı ?

    https://www.hurriyet.com.tr/gundem/b...anmaz-21218045
  • 12-11-2025, 19:41:02
    #15
    En son Bolu'daki otel yangınında vefat edenler için Milli Yas ilan edilmişti. Şehit Askerlerimiz için 1 saniye bile düşünmeden Milli Yas ilan edilmesi gerekirdi...
  • 12-11-2025, 19:42:50
    #16
    Cuma günü olur.
    Başımız sağolsun
  • 12-11-2025, 20:30:08
    #17
    Umarım olur...