• 11-11-2025, 22:52:57
    #1
    Ben hiç bir şey almadım. İhtiyacım olan ürünlerde vardı ancak fiyatların gerçek anlamda düştüğünü göremediğim için almadım.
  • 11-11-2025, 22:54:15
    #2
    1- bindirim
    2- bindirime indirim
    3- indirim
    4- bindirimden indirim

    = sonuç 2'ye katlanmış satış, sahte mutluluktan kazançlı çıktığını düşünen kişiler, kazanan= sahte mutluluğu satan kişiler
  • 11-11-2025, 22:55:43
    #3
    Tost Makinesi aldık Baska almak istediklerimde vardı ancak indirim koduna geç kaldım Görür görmez foruma attım Kendim yararlanamadım 😅
  • 11-11-2025, 22:56:32
    #4
  • 11-11-2025, 23:00:01
    #5
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    hiç bir şey
  • 11-11-2025, 23:16:31
    #6
    Full Stack Developer
    Bana artık böyle şeyler boş geliyor hiç bakmadım bile çünkü indirim yok zaten her sene klasik aynı şeyler
  • 11-11-2025, 23:43:32
    #7
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Kasım kampanyalarından 5 gün önce aldığım beyaz eşya, mobilya şu an daha pahalı