• 09-11-2025, 20:48:51
    #1
    Merhaba
    Aracımız 2 ay sonra muaneye yaptırıcam.
    Aracımın lpg tankı 2015 yılında takılmış İnternete 10 senede bir değiştirilmesi lazım yoksa muayeden geçmez diyorlar ama? Net bilgiye ulaşamadım tankı değiştirmem gerekiyor mu?
  • 09-11-2025, 20:50:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Doğru , değişim gerekiyor
  • 09-11-2025, 20:52:57
    #3
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Değiştirmeniz gerekiyor
  • 09-11-2025, 20:56:54
    #4
    10 yıl ömrü var. tankı değiştirmeniz gerek. (12/2015 yazıyorsa değiştirmeniz gerekmiyor)
  • 09-11-2025, 21:03:40
    #5
    Tank üzerinde tarih yazıyor muayene zamanı geçmiş oluyorsa değiştirmen lazım.
    Birebir aynı marka aynı tip tank alıp taktır lpg ci halleder basit iş (şamandıra falan değişmeye gerek yokc)