• 09-11-2025, 14:19:30
    #1
    Merhaba 1.5 yaşlarında dişi kedim var tüy sorunu yaşıyorum bunun için ne yapmam lazım teşekkürler
  • 09-11-2025, 14:21:50
    #2
    Detay lazım hocam, tüy mü döküyor tüy mü dökmüyor?

    Eğer çok tüy döküyor ise proplan tüy dökme önleyici mama var. Öneririm.
  • 09-11-2025, 14:22:12
    #3
    Kısırlaştırın. Tavuk içerikli mama değilde balık içerikli mama verin. Düzenli tarayın
  • 09-11-2025, 14:22:16
    #4
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    çözümü yok bir kaç vitamin alıyoruz arada azaltıyor gibi sanki ya da psikolojikmen vitamini içti tüyü azaldı gibi de düşünüyor olabilirim
  • 09-11-2025, 14:22:23
    #5
    Mama değişikliği yapabilirsiniz(kedinize uygun mamayı bulmalısınız bazı kediler mama seçer ve her mamayı yiyemez), kedinizi her gün taramalısınız, ve kedi mevsim değişikliği veyahut stres nedeniyle de tüy dökebilir unutmayın, kedi çiftleşme döneminde etrafa işeyebilir ve tüy dökebilir. Onun dışında kedinizin hastalığı olabilir veterinere danışabilirsiniz daha detaylı konular hakkında.
  • 09-11-2025, 14:22:38
    #6
    Tavuklu mama veriyorsanız değiştirebilirsiniz, tavuk tüy dökümünü arttırır onun haricinde düzenli taramanız lazım. Kedidir hocam tüy döker yani normal bende de 2 tane var 1 tanesi bir ay önce vefat etti sağlıksal sorunlarından ötürü diğer kalanıyla yaşayıp gidiyoruz.
  • 09-11-2025, 14:26:50
    #7
    Irka ve fizyolojiye bğalı olmakla birlikte stress, hormonal değişimler, beslenme veya parazit nedenei olabilir. Buradan sormak yerine işinin uzmanı bir veteriner hekime sorsanız daha iyi olmaz mı? Sonuçta o da bir can. Yanlış yapılacak bir uygulama geri dönülmez sonuçlara neden olabilir.
  • 09-11-2025, 14:33:25
    #8
    Veteriner olarak söylüyorum, çok takılmayın düzenli duş aldırın ve duş alırken kırıkları alın. Günde 3 kere ev supuruyorum normal bu durum, ayrıca mama kalitesi iyi olsun ve değiştirmeyin mamayı bişey olmaz
  • 09-11-2025, 14:35:12
    #9
    rion.net.tr
    woseni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veteriner olarak söylüyorum, çok takılmayın düzenli duş aldırın ve duş alırken kırıkları alın. Günde 3 kere ev supuruyorum normal bu durum, ayrıca mama kalitesi iyi olsun ve değiştirmeyin mamayı bişey olmaz
    Bir veteriner olarak kedinin yıkanmasını mı öneriyorsunuz?