Özellik olarak iyi duruyor güncel laptop piyasası hakkında da bilgim yok, tek diyebileceğim geçmiş tecrübelerimden dolayı Monster almıyorum, tavsiye etmiyorum.
Özellik olarak iyi duruyor güncel laptop piyasası hakkında da bilgim yok, tek diyebileceğim geçmiş tecrübelerimden dolayı Monster almıyorum, tavsiye etmiyorum.
Doğrudur hocam abra giriş tulpar orta seviye daha iyi kasa vs. Hani abra serisi sorunlu zaten
monsterde vade farksız 12 ay taksitle alcaksanız alınır ama direkt tek çekimle alcaksanız daha iyileri mevcut. 55bine qhd+ 180hz 5060lı daha guzel laptop vardı
MSI , Asus ya da Lenovo bakının hocam monster ın servisi saç beyazlatir , uyarmadilar demeyin sonra
Niye ya 2 yıl abra kullandım 2 yıldır tulpar kullanıyorum genel olarak servis iyiydi 1 haftada bakım yapıp gönderdiler. Bir tek abranın ilk zamanlarında sorun vardı 5 defa gönderince anca tamir edebildiler ama son 3 yıldır benim deneyimim olumlu.