• 07-11-2025, 03:38:18
    #1
    Merhabalar, son yaşanan Ozan Elektronik Para A.Ş olaylarından sonra WeePay üzerinden hesabına para çekebilen oldu mu? Konular ile alakalı güncel haberler yok WeePay nasıl bir süreç izleyecek bilmiyorum çalışmaya devam etmeli miyiz? Etmemeli miyiz? Önerilerinizi ve düşüncelerinizi merak ediyorum.
  • 07-11-2025, 03:38:57
    #2
    @DiZiNi; backlink sitesinde kullanıyor olması lazım hocam konuya davet edelim onu.