• 07-11-2025, 02:02:34
    #1
    selamlar bu yıl şubat ayında yurt dışındayken aldığım ip 16 pro cihazım kapandı sadece 4 ay fiziksel sim kullandım türk telekom kullanıyorum bayiye gittiğimde e sim yapamadılar cihazda e sim özelliği var e simi qr kısmından ekledikten sonra etkinleştiriliyor yazısında kalıyor ve belli bir süre sonra e sim etkinleştirilemedi tekrar deneyin gibi bir yazı çıkıyor yardımcı olabilecek var mı bu e simi nasıl aktif edebilirim veya e simi fiziksele dönüştürme gibi şeyler yapanları gördüm o nasıl oluyor lütfen yardımcı olursanız sevinirim
  • 07-11-2025, 02:04:44
    #2
    Ben buradan yapmıştım

    https://youtu.be/DCQ8HZnhv_o?si=ZzeZFbzF589G_pkG
  • 07-11-2025, 02:05:58
    #3
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bakıyorum hocam hemen teşekkür ederim
  • 07-11-2025, 02:34:10
    #4
    Sosyal Medya Yönetimi 🚀
    kayıt yapabiliriz hocam pmden ulaşabilirsiniz
  • 07-11-2025, 02:37:25
    #5
    Kurumsal PLUS
    berkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kayıt yapabiliriz hocam pmden ulaşabilirsiniz
    Kayıt nasıl yapıyorsunuz hocam?
  • 07-11-2025, 03:14:05
    #6
    berkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kayıt yapabiliriz hocam pmden ulaşabilirsiniz
    yukardaki arkadaşın gönderdiği video sayesinde hallettim hocam teşekkürler
  • 07-11-2025, 08:18:51
    #7
    Sosyal Medya Yönetimi 🚀
    runo10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt nasıl yapıyorsunuz hocam?
    pm gönderildi