yurt dışı iphone cihazım kapandı
6
●410
- 07-11-2025, 02:02:34selamlar bu yıl şubat ayında yurt dışındayken aldığım ip 16 pro cihazım kapandı sadece 4 ay fiziksel sim kullandım türk telekom kullanıyorum bayiye gittiğimde e sim yapamadılar cihazda e sim özelliği var e simi qr kısmından ekledikten sonra etkinleştiriliyor yazısında kalıyor ve belli bir süre sonra e sim etkinleştirilemedi tekrar deneyin gibi bir yazı çıkıyor yardımcı olabilecek var mı bu e simi nasıl aktif edebilirim veya e simi fiziksele dönüştürme gibi şeyler yapanları gördüm o nasıl oluyor lütfen yardımcı olursanız sevinirim
- 07-11-2025, 02:04:44
- 07-11-2025, 02:05:58bakıyorum hocam hemen teşekkür ederimSDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2025, 03:14:05yukardaki arkadaşın gönderdiği video sayesinde hallettim hocam teşekkürlerberkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle