• 05-11-2025, 19:52:55
    #1
    Merhaba, forumdan bir arkadaşlar giffgaff kart aldım. Aktifleştirdik. Bugün yeniden 6 dolara paket yaptım. Ancak ne internetini kullanabiliyorum ne de Signal Whatsapp gibi sms geliyor.

    APN ayarını yaptım, roaming açtım,uygulamasından da roaming açık. Ne yapmam gerekir başka?
    Yardımcı olursanız çok sevinirim.
  • 05-11-2025, 20:26:53
    #2
    Sim kartı ödeme yaptıktan 24 saat sonraya kadar sinyal gelmeyebilir beklemeniz gerekiyor.
  • 05-11-2025, 20:31:46
    #3
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sim kartı ödeme yaptıktan 24 saat sonraya kadar sinyal gelmeyebilir beklemeniz gerekiyor.
    Tamam bekleyeyim hocam ama daha önde haziranda da ödeme yapmış aktive edip, numarayı almıştım.
  • 05-11-2025, 21:00:51
    #4
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam bekleyeyim hocam ama daha önde haziranda da ödeme yapmış aktive edip, numarayı almıştım.
    Haziranda kontür yüklediysen hattın iptal edilmiş olmaması gerekiyor, ne amacıyla kullandınız hattı sni internet mi?
  • 06-11-2025, 17:00:16
    #5
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam bekleyeyim hocam ama daha önde haziranda da ödeme yapmış aktive edip, numarayı almıştım.
    Şuanda ödeme yaptığınız sim ile haziranda ödeme yaptığınız sim aynı mı acaba? öyleyse ödeme yapmanıza gerek yoktu çünkü sinyalin gelmesi ve hattın aktif olması gerekir giffgaff hesabınıza girin ve durumu bir kontrol edin.