• 04-11-2025, 23:06:25
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    Yeni ehliyetimin süresi ( eski ehliyet değildir ) Şubat 2026 'da bitiyor. Yeni ehliyetini yenileyenler var mı? Erken yenileme yapabiliyor muyum?
  • 04-11-2025, 23:07:33
    #2
    yeni ehliyetini zaten istediğin tarihte yenile hocam. Eski ehliyet yenileme süresi bitti sadece.
  • 04-11-2025, 23:17:35
    #3
    Yeni ehliyette zaten skt yaziyor diye biliyorum?
  • 04-11-2025, 23:43:05
    #4
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni ehliyette zaten skt yaziyor diye biliyorum?
    dostum tarihi zaten yazdım onu sormadım yeni ehliyet yenileme yapan varsa süreç nasıl işliyor onu sormak istedim.
  • 05-11-2025, 11:18:02
    #5
    bytoprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum tarihi zaten yazdım onu sormadım yeni ehliyet yenileme yapan varsa süreç nasıl işliyor onu sormak istedim.
    dostum o halde düzgün yazabilirsin ben konu içeriğine göre yanıt verdim.
  • 05-11-2025, 11:36:39
    #6
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum o halde düzgün yazabilirsin ben konu içeriğine göre yanıt verdim.
    Verdiğin yanıta bak : " Yeni ehliyette zaten skt yaziyor diye biliyorum? " Sorduğum soruya cevap vermeyi bırak soru ile karşılık vermişsin bu mu yanıt? Yanıtın da senin olsun yazma daha ...
  • 05-11-2025, 11:46:13
    #7
    bytoprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdiğin yanıta bak : " Yeni ehliyette zaten skt yaziyor diye biliyorum? " Sorduğum soruya cevap vermeyi bırak soru ile karşılık vermişsin bu mu yanıt? Yanıtın da senin olsun yazma daha ...
    Allah ailene sabır versin nasıl bi kafa yapın var bilmiyorum ama bu kadar art niyetli kinli olma yenileme tarihi varsa o tarihe yakın gidip yenilersin demek istedim ama tam detayına kadar yani ilkokul çocuğuna anlatır gibi anlatmak gerekiyordu sanırım neyse daha yazmıyorum hadi iyi günler sana
  • 05-11-2025, 11:58:59
    #8
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah ailene sabır versin nasıl bi kafa yapın var bilmiyorum ama bu kadar art niyetli kinli olma yenileme tarihi varsa o tarihe yakın gidip yenilersin demek istedim ama tam detayına kadar yani ilkokul çocuğuna anlatır gibi anlatmak gerekiyordu sanırım neyse daha yazmıyorum hadi iyi günler sana
    Yaptığın hatayı 9 yaşındaki çocuğa anlatır gibi anlatıyorum dinle!

    1- Konuya cevap yazıyorsun ama sende ne olduğunu bilmiyorsun. Ehliyetin yeni mi değil mi onu da bilmiyorsundur.
    2- Cevap yazıyorsun ama yazdığın cevap cevap değil tamamen soru. Bu konuya havadan katılmışsın ve faydan olmamış.
    3- Bunu söyledim hala bana " ailene Allah sabır versin vs. " " nasıl bir kafa var bilmiyorum vs. " bana bunu forumda söyleyecek en son çaptaki bir insan bile olamazsın. Bunu hakaret olarak kabul ediyorum ve bu lafını aynen sana iade ediyorum.
    4- Ehliyeti yakın tarihte gitmesini bende biliyorum eğer bu işlemi yapan varsa deneyimlerini paylaşmasını istedim. " Yeni ehliyetini yenileyenler var mı? " diye sormuşum. Ehliyetin yeni ise hiç yenileme yaptın mı ???

    Bu söylediklerime hala cevap verme niyetinde isen, çapın kadar bana laf söyle yoksa söyleme tamam ?