Merhaba Arkadaşlar,
Yeni ehliyetimin süresi ( eski ehliyet değildir ) Şubat 2026 'da bitiyor. Yeni ehliyetini yenileyenler var mı? Erken yenileme yapabiliyor muyum?
Yeni Ehliyetin Süre Uzatımı
7
●186
- 04-11-2025, 23:43:05dostum tarihi zaten yazdım onu sormadım yeni ehliyet yenileme yapan varsa süreç nasıl işliyor onu sormak istedim.miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2025, 11:18:02dostum o halde düzgün yazabilirsin ben konu içeriğine göre yanıt verdim.bytoprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2025, 11:36:39Verdiğin yanıta bak : " Yeni ehliyette zaten skt yaziyor diye biliyorum? " Sorduğum soruya cevap vermeyi bırak soru ile karşılık vermişsin bu mu yanıt? Yanıtın da senin olsun yazma daha ...miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2025, 11:46:13Allah ailene sabır versin nasıl bi kafa yapın var bilmiyorum ama bu kadar art niyetli kinli olma yenileme tarihi varsa o tarihe yakın gidip yenilersin demek istedim ama tam detayına kadar yani ilkokul çocuğuna anlatır gibi anlatmak gerekiyordu sanırım neyse daha yazmıyorum hadi iyi günler sanabytoprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2025, 11:58:59Yaptığın hatayı 9 yaşındaki çocuğa anlatır gibi anlatıyorum dinle!miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- Konuya cevap yazıyorsun ama sende ne olduğunu bilmiyorsun. Ehliyetin yeni mi değil mi onu da bilmiyorsundur.
2- Cevap yazıyorsun ama yazdığın cevap cevap değil tamamen soru. Bu konuya havadan katılmışsın ve faydan olmamış.
3- Bunu söyledim hala bana " ailene Allah sabır versin vs. " " nasıl bir kafa var bilmiyorum vs. " bana bunu forumda söyleyecek en son çaptaki bir insan bile olamazsın. Bunu hakaret olarak kabul ediyorum ve bu lafını aynen sana iade ediyorum.
4- Ehliyeti yakın tarihte gitmesini bende biliyorum eğer bu işlemi yapan varsa deneyimlerini paylaşmasını istedim. " Yeni ehliyetini yenileyenler var mı? " diye sormuşum. Ehliyetin yeni ise hiç yenileme yaptın mı ???
Bu söylediklerime hala cevap verme niyetinde isen, çapın kadar bana laf söyle yoksa söyleme tamam ?