Merhaba herkese iyi akşamlar.
M2 Macbook air kullanıyorum. Tavsiye edebileceğiniz oyun varmı ? mümkünse ücretsiz olsun.
Mac Os Oyun Tavsiyeleri
5
●138
- 03-11-2025, 21:34:17
- 03-11-2025, 21:47:44çok uzun süre oynayınca biraz performans kaybı oluyor ama çok ciddi bi problem yaşatmıyor. Cyberpunk oynuyorum bazen 20 30 dakika sorun yaşamadım.multiwhatsapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2025, 22:03:02Maşallah. Bende 4090 var bir kez cyberpunk açmışlığım yokyasinkarakus41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cs1.6'dan devam ediyoruz hala
- 03-11-2025, 22:05:26CS adamdır 😂multiwhatsapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cs1.6'dan devam ediyoruz hala