• 03-11-2025, 21:34:17
    #1
    Merhaba herkese iyi akşamlar.

    M2 Macbook air kullanıyorum. Tavsiye edebileceğiniz oyun varmı ? mümkünse ücretsiz olsun.
  • 03-11-2025, 21:44:54
    #2
    Lol yeterde artar.
  • 03-11-2025, 21:46:12
    #3
    Hocam air'de oyun oynamak sıkıntı olmaz mı?
  • 03-11-2025, 21:47:44
    #4
    multiwhatsapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam air'de oyun oynamak sıkıntı olmaz mı?
    çok uzun süre oynayınca biraz performans kaybı oluyor ama çok ciddi bi problem yaşatmıyor. Cyberpunk oynuyorum bazen 20 30 dakika sorun yaşamadım.
  • 03-11-2025, 22:03:02
    #5
    yasinkarakus41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok uzun süre oynayınca biraz performans kaybı oluyor ama çok ciddi bi problem yaşatmıyor. Cyberpunk oynuyorum bazen 20 30 dakika sorun yaşamadım.
    Maşallah. Bende 4090 var bir kez cyberpunk açmışlığım yok Cs1.6'dan devam ediyoruz hala
  • 03-11-2025, 22:05:26
    #6
    multiwhatsapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maşallah. Bende 4090 var bir kez cyberpunk açmışlığım yok Cs1.6'dan devam ediyoruz hala
    CS adamdır 😂